tisdag 14 september 2010

Ont

Våra snygga marknadströjor !
Nu har jag börjat min fyraveckors period nattarbete. Första natten igår gick förvånatsvärt bra, tröttheten kom vid 3 snåret först, men gick över rätt snabbt. Det gäller att vara igång hela tiden och aldrig sätta sig ner längre än 5-10 min, för då började man gäspa :) Kom väl hem strax efter sju imorse, hade lite svårt att somna, men somnade iaf innan åtta. Vaknade upp för ett tag sen vid halvtre och kände mig pigg :) En tråkig sak är att jag har väldigt ont i halsen bara, känns som att en tennisboll sitter fast i högra sidan av halsen och så har jag lite ont i örat. Vad kan nu vara på gång? Vill abosult inte blir sjuk just nu.

Denna helg är den första sen jag flyttade hem som jag inte har planerat någonting. Det är inflyttningsfest fös Julia & Julia i Stocholm på fredag men vet inte om jag ska åka eller inte. Ska ju kanske åka till Norrköping helgen efter så det blir så mycket åkande. Måste helt enkelt fundera lite :) Nu ska jag bara vila och försöka bli pigg, börjar jobba 23 igen ikväll.


Ciao

Inga kommentarer: