tisdag 21 september 2010

Roliga appar

Har nu ikväll börjat kolla på lite olika applikationer som finns till min telefon. Har liksom inte riktigt orkat innan, men nu fick jag lust för det och det verkar finnas rätt mycket :) En rolig applikation jag hittade heter "Drunkblocker". Haha, känns som jag kan komma att använda den applikation :) Läs mer nedan!

"Svenskutvecklad applikation på engelska. Ange vilka nummer som vore exceptionellt dumt att ringa när du är ute och svirar (exet, chefen med mera). Ange mellan vilken tidsperiod du planerar att göra dumheter och tryck på "start the party". Nu är alla angivna nummer spärrade för utgående samtal och du behöver inte skämmas över dumheter du gjorde på fyllan.
För säkerhets skull kan du ange svårighetsgrad för nykterhetsspärren. För att slå av spärren behöver du nämligen bevisa din nykterhet genom att räkna matte. Först när det rätta svaret har angivits går det att slå av spärren. Klockren applikation om du har för vana att ringa dumma samtal efter några glas"

Ska kolla vidare nu och se om jag hittar några fler som är bra att ha!

Inga kommentarer: