måndag 6 september 2010








I helgen var ju jag, pappa och Lovisa nere i Skåne. Mycket roligt, alltid kul att träffa släkten. Ibland undrar jag hur livet vore om vi aldrig flyttat därifrån, konstig tanke, men roligt att fundera på iaf:)

Jaha, då börjar jag jobba imorgon klockan 07. Fick ett samtal imorse från Manpower om att de behöver personal till Ericsson :) Så imorrn är jag tillbaka till renrummet, ska bli kul faktiskt. I och med detta blir det alltså ingen långresa denna höst, ska ta och tjäna pengar, motionera och ta tiden som den kommer istället. Fungerar bra det också, resa kan jag göra någon annan gång :) Det enda som känns lite jobbigt är att bo kvar hemma hos mamma & pappa, men det blir ju så dyrt att bo själv också, så det blir nog att jag bor kvar här ett tag.
Nu blir det ett avsnitt av The City och sedan sovning, ska ju ändå upp 0600 imorgon !

Inga kommentarer: