lördag 18 september 2010

Jag har nu följt debatterna om valet i tre dagar, jag måste säga att jag tycker det är väldigt intressant, trodde jag inte att jag skulle tycka :) Jag har alltid varit totalt ointresserad av politik!
Lars Ohly kan vara den mest irriterande människan, jag blir irriterad bara jag ser och hör på honom, och för att inte tala om Mona Sahlin, blä. Två politiker jag har blivit positivt överraskade av är Maud och Göran, herregud vad duktiga dom är :)

Ikväll har jag bara varit hemma med mamma o pappa och sett filmen Invictus, grymt bra och lärorik film, den handlade om Nelsons Mandelas liv. Sedan komma hanna förbi vid halvtolv så då kollade vi klart på en film som vi påbörjat på förut och sen så gick vi en liten promenad på stan för att kolla läget och se om de var nå liv i lilla hudik ikväll. Nu har hanna precis tagit bussen hem och jag har precis ätit en hel vitlöksklyfta och hoppas nu på att de hjälper mot min förkylning så jag kan bli frisk så snabbt som möjligt. Jag hatar att vara sjuk, och som tur är är jag ju det väldigt sällan också. Nu ska jag försöka sova, se om jag lyckas, är ju van att lägga mig vid halvåtta på morgonen nu :) Imorrn blir det fest, jag längtar redan!!

Inga kommentarer: