lördag 8 mars 2008

Relieved

Äntligen lov! Tentan gick faktiskt bättre än väntat, tror jag klarade den, så skönt. Vi hade fem timmar på oss, men som vanligt räknar jag i nån slags superfart för jag var klar redan efter en timme, så då var det bara att gå hem och sova : ) Sov i tre timmar när jag kom hem, det behövde jag för jag kunde knappt sova inatt, var så nervös inför tentan! Men nu känns det så skönt, ni vet när man har varit helt spänd inför nånting ett tag och sen bara släpper det.. känns så underbart.

Ikväll blir det FEST med klassen! Utgång till Hugos sen tror jag.

Hudik imorrn, förstår inte riktigt hur jag ska kunna ta med all packning, alltså jag har en resväska, men den är redan full och då har jag inte packat i några skor eller neccesär. Sen måste jag ta med datorn och en lampa till kjell. Så jag kommer se ut som nån packåsna, haha! Men de går nog bra. :)

Nu ska jag take a shower! Snart blir det vin!

Inga kommentarer: