onsdag 12 mars 2008

Idag sov jag till tolv, man blir väldigt slö av att vara ledig, lite för slö kanske. Men de är så skönt när man vaknar till lite och så hör man regnet utanför fönstret. Då vill man ju inget annat än att ligga kvar..

Efter frukost (vatten och 1 kex) satte jag mig vid datorn och började rita på Helena&Kjells kök. Om dom nu får huset som dom är intresserad av så måste dom göra ett kök, så nu har jag gjort ett i Sketch Up. Blev väldigt snyggt måste jag säga. Tog 2 timmar, men man märker det knappt för det är så otroligt kul.

Nu kommer jag nyss från stan, tvungen att köpa ett nytt nagellack för mitt svarta är så dåligt + att jag glömde alla andra i Norrköping. Dieten går bra, de var värst första dagen. Har gått ner 2,5 kilo iaf, på 3 dagar, så de är ju kanon! Kör nog till på fredag eftersom de blir alkohol på lördag.

Ciao!

Inga kommentarer: