torsdag 13 mars 2008

Busy day

Idag har jag inte gjort mycket, vakna, tv, handla, träna, tv igen och nu snart tv igen.. de gillar jag.

Vill bara vakna upp imorgon så jag får mina saker gjorda, det är inte jobbiga ärenden jag ska gå, utan det är mer så att jag längtar lite. Mina saker på min "att göra lista" imorgon är bla:

- Lämna in två par skor till skomakaren (hittade ett par kanonsnygga röda nere i källaren idag)
- Gå på secondhandaffären
- Leta efter fynd på vinden
- Gå på loppis
- Lunch med Malin på stan nån gång efter ett.

Gah, mamma visade mig ett par skitsnygga skinnstolar/fåtölj i HT idag, hon vet vad jag gillar den damen! Det var två stycken udda stolar, så dom såg inte likadana ut, men de var samma stil på dom. Har en likadan hemma i Norrköping som vi köpte på auktion fär 5 kr. Tyvärr så var dom här i Färila och dom var också rätt mkt dyrare, så jag ska sova på saken..

På lördag blir de stan med mor och sedan bowling med pappa och Kirre ! Sedan fest!

Inga kommentarer: