fredag 7 mars 2008

Anxiety

Alltså till att börja med, mitt internet är mongo, först funkade bara msn, inget annat, men nu funkar varken msn eller facebook, men bloggen funkar visst. Fattar inte vad som är fel alltså! Vissa sidor funkar vissa inte, weird. Nån som vet vad som är fel?

Formler, satser, definitioner och ekvationer är allt som är i mitt huvud just nu, allt krockar med varann och jag blir bara mer förvirrad ju mer jag pluggar! Jag har lite ångest inför tentan imorrn.. det kan gå hur som helst, beror helt på vad det kommer för uppgifter. Är det förresten lagligt att lägga en tenta en lördag morgon klockan 8.00!!! Usch. Hade varit så underbart att klara den, för då får jag sommarlov lite längre och de vill man ju gärna ha. Ska iallafall jobba på Ericsson denna sommar med, typ 9 veckor. Skönt med pengar för en gång skull.. då ska jag nog köpa en soffa :)

Påsklov i 3 veckor efter tentan iallafall, ska bli underbart.. ska vara hemma i Glada Hudik i hela 2,5 veckor.. hoppas det inte är alltför kallt bara, jag trivs så bra med vårvädret här i Norrköping, idag var det sol och 7 grader varmt, så underbart. Även igår var det jättefint väder, då gick jag och Sandra ut och gick längs strömmen i 1,5 timme, så härligt! Jag älskar våren!

Inga kommentarer: