måndag 10 mars 2008

Relax in the Hudik

Nu är jag hemma i Hudik, så skönt att bara koppla av och ta det lugnt. Klev upp halvelva idag, gick ut och gick på en gång, och sedan blev det 2 ägg, 1 tomat och spenat till lunch. Haha, jag, mor och far kör nån diet där man nästan inte äter nånting på 13 dagar. Är såå himla hungrig nu alltså. Tror jag bara kommer klara 3-5 dagar eftersom jag älskar mat. Kul att testa på iaf..

Var hem till Maria en sväng också och umgicks lite med henne, sedan kom även Malin förbi och vi bokade en resa till Turkiet den 16 augusti!!! Gah, var helt spontant sådär.. så kul! Fest och sol i en vecka, kan inte bli bättre! Skulle vara kul om fler bokade på också!

Imorgon ska jag sova länge, sedan blir det nog en promenad då också, har ju inte så mkt annat att göra.. Ska fortsätta läsa min bok också se om den blir nå bättre. Den har inte riktigt fångat mitt intresse än. Ska också försöka bränna ner sex and the city avsnitten, two and a half men och lite filmer på dvd. Så onödigt att dom ligger på datorn. Får se hur det går :) Sedan blir de powerplate med mamma på kvällen.
Snart blir de en film på trean, The forgotten.. I hope it's good!

2 kommentarer:

MariaS sa...

JAG ÄR PÅ!

L.Toft sa...

Kanon!!! skulle verkligen vara kanonkul!!