onsdag 19 januari 2011

Snart kommer Malin hit och hälsar på :) Blir middag och en film tror jag. Jag vet att jag måste bli bättre på att lägga ut bilder för det är ju nästan faktiskt roligast! Tyvärr glömmer jag ju alltid kameran hemma i Hudik eftersom jag vill ha den där på helgerna. Lovar att ta med den hit sen och knäppa lite så ni får se vad jag gör om dagarna. Kanske kan knäppa nå kort där jag jobbar också :)

Nu har jag precis städat lite grann så Malin inte blir chockad, haha. Jobbdagen har gått bra, lagomt tempo och lagomt mycket att göra idag. Blev 4 kilometers promenix på lunchen också eftersom det var så underbart fint väder. Snart är våren här, den här tiden på året brukar gå fort :) Jag måste köpa sånna träplattor till min balkong också, och nå fina möbler. Balkongen är faktiskt rätt så stor, kanske 2x4 meter, hoppas bara att de är nå sol där också :)

Näe, nu ska jag klä på mig för nu ska jag möta Malin snart :)

Inga kommentarer: