torsdag 13 januari 2011

Apelsin och ljustbrunt kaffe

Jag var så himla sugen på smågodis innan, vilket jag typ aldrig är!! I vilket fall så tänkte jag gå till OK och köpa bara lite lite, och precis innan jag skulle gå så kom jag ju på att jag och Hanna har en deal. Inget godis, chips, kakor, pizza eller Mc Donalds till och med 1 mars. Ska banne mig klara detta nu! Vi tänkte ha fram till påsk först men eftersom påsk är i slutet av April i år så kändes de väldigt långt. Så det var bara att ställa om hjärnan och brygga kaffe och äta en apelsin ist. Dock blev kaffet ljusbrunt då jag glömde att hälla i vattnet i själva vattenbehållaren utan hade kvar vattnet i kannan, haha klantiga jag, så nu sitter jag med en apelsin och vatten! :)

Ska ringa Gustav om ett tag och prata lite, stackarn är sjuk med magkatarr och jag är pratsjuk. Först blir det ett avsnitt av Cougar Town :)

Inga kommentarer: