onsdag 12 januari 2011

Catching a cold


Saknar mina vänner i Norrköping, jag måste komma och hälsa på snart!!

Jag vill vill vill inte bli sjuk. När jag skulle somna igår så var jag tvungen att hosta jag så hårt så det gör ont! Trodde jag skulle spy där ett tag, men jag måste göra det för det känns som att det sitter fast något i halsen. Idag har även näsan börjat rinna lite granna :( Jag känner mig jättepigg annars så jag hoppas verkligen att jag inte kommer att bli sjuk!

Både i måndags och idag så gick jag och Anna en liten promenad på lunchen. I måndags hann vi 3 kilometer och idag fyra. Det är väldigt skönt att komma ut och få lite luft sådär mitt på dagen :) Annars sitter man ju bara vid sitt skrivbord nio timmar varje dag, hehe.

1 kommentar:

Lisa sa...

Jaa du måste verkligen komma och hälsa på snart! och vi får ta och komma upp till dig i Sundsvall, jag är så nyfiken på hur du bor:)