torsdag 26 augusti 2010

Rastlös


Godkväll! Känns så konstigt att vi var och solade badade i måndags, för idag är verkligen hösten här. Fick ha halsduk på mig ikväll när jag och Julia var ute en sväng. Kändes nästan som att jag hade kunnat ha skinnhandskarna på också.
Jag är så himla rastlös nu, blä. Ligger iaf i sängen nu, ska nog se några The City avsnitt så kanske jag kan varva ner lite granna. Igår var jag, Hanna, Malin och Bengtsson ut på Bockarna, kvällen var väldigt roligt faktiskt, över förväntan :)

Imorgon kommer Maria och hennes Julia upp hit till Hudiksvall. Det ska bli himla roligt. På lördagen ska vi nämligen ha en "avskedsfest" för Bengtsson och Hanna. Bengtsson flyttar ner till Sthlm och Hanna till Gävle. Känner på mig att det kommer bli en kanonkväll, nästan alla brudar samlade, förutom Malin då som ska jobba hela helgen :(

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej Lina!! Du ser ut att ha haft en bra sommar? Upptäckte idag att du bloggat så mkt under sommaren, jag ska försöka ta tag i min ny också... kommer du ner till nkpg nått sen för lite kräftskiva?? KRAM