torsdag 19 augusti 2010

Crash

Tiden går konstigt nog segt när man är ledig. Känner mig hyfsat rastlös också, idag har jag ända gjort mer än vad jag har gjort i början på veckan. Klev upp 10, såg på Våra Bästa År (det gör jag varje dag nu, bäst att passa på när man kan), haha. Sedan tog jag en promenad, efter det låg jag ute i solen och solade lite, bokade tid till vaccination, kollade lite resor.
Efter det var jag och handlade lite mat, kom sedan hem, la mig i solen igen, fixade naglarna på både händer och tår, smörjde in benen, haha, intressant va?

Snart ska jag ta och göra en ägg/tonfisksallad och sedan ikväll ska jag på teatern "Ronja" med mor,far och moster, har hört att den ska vara otroligt bra :)

Min dator har förresten kraschat också, gör väl inte så mycket eftersom jag ändå hade tänkt att köpa en ny då den jag har är från stenåldern typ. Alla bilder och så har jag som tur på en extern hårddisk. :)

Jag vill ut och resa nu! Tycker att temperaturen bara blir lägre och lägre nu, jag vill vara brun och varm :) Angående långresan i Asien så är det fortfarande oklart om jag ska åka eller ej, allt beror på en intervju som jag haft till ett jobb i Sundsvall. Får jag jobbet så åker jag inte, dock vet jag inte alls vad jag helst vill :) klurigt..

Inga kommentarer: