onsdag 4 augusti 2010
















En blandning av bilder :)
Vilket tråkigt väder vi har haft idag..Här på kusten uppe i norr har vi klarat oss undan regnet, men idag kan man säga att regnet som spökat hela Sverige kom till Hudiksvall, men imorrn lovas det sol. Jag skulle gå ut till bilen, sträckan är typ 10 meter, alldeles dyngsur. Men jag surar inte, det var mysigt att komma hem på eftermiddagen och bara slappa i soffan utan dåligt samvete, känns som en evighet sedan..Men innan jag kunde slappa så var jag & pappa och kikade på datorer, måste köpa en ny, min är som en stenklump och inte alltför smidig.

Igår var vi på Sigge Hill som sagt, jättekul som vanligt, kom väl hem vid en halvtre, och sen upp och jobba. Imorrn ska vi iväg till Sundsvall, ska fira min morfars fru som fyller 60 :) Bra där morfar, lammkött, haha, näedå!

På fredag är jag ledig, gu så skönt, ska väl ta någon promenad och försöka fundera vad jag vill göra med mitt liv i höst. Julia flyttar till huvudstaden om en månad, Hanna ska börja plugga i Gävle, och så var vi bara 2 kvar, jag & Malin. Men det blir en resa i vilket fall, får se om det blir 2 veckor eller 3 månader, beroende på jobb och grejer. :)


Nu är det godnattsagadags, How I Met Your Mother.

Inga kommentarer: