torsdag 15 maj 2008

Skärpning Lina.

Nu är det fest ute i min korridor, Johan och hans polare. Vad är det med mig som inte festar ikväll? Det är ju för tusan kravall på Trappan och jag ska inte dit. Vad har hänt? Jag brukar vara på på alla fester. Men men, det blir ju faktiskt fest fre,lör så kanske inte skadar att ta ledigt ikväll.

Idag kollade jag och Lisa på en lägenhet, Sandra kunde inte följa med för hon är serveringspersonal ikväll. Jag lovar, det var kärlek vid första ögonkastet. DEN LÄGENHETEN SKA VI HA. Stora fönster,högt i tak, öppen spis, parkettgolv, klädkammare, ljusa tapeter, skjutdörrar. Ja, du hör ju!! Jag ska nog bo i matrummet, för det är skjutdörrar in till allrummet, sedan kunde Lisa ställa upp med att bo i "Jungfrukammaren" till att börja med, så Sandra får ta sovrummet. Den är på 114 kvm, så det är rätt stort :) Nu ska jag ut i köket och ta fram kyckling, för imorrn blir det grillning!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Faan de låter ju fett najs ju :D... vi får snacka mer imorrn! pUSS