onsdag 14 maj 2008

För mycket Fritid?

Jag tror seriöst att jag har för mycket ledig tid, och jag hatar det. Kanske egentligen inte ledig tid, men ensam tid. Visst är det skönt ibland, men nej, jag vill inte vara ensam. Jag tycker det är skönt att ha saker att göra hela tiden, eller att umgås med vänner hela tiden. T ex igår slutade jag fem, sen på kvällen skulle man ut och gå och plugga. Då har man inte så mycket tid över att fundera på allt det "jobbiga". Som nu t ex har jag inget att göra i två timmar, då börjar tankarna genast hoppa omkring i hjärnan.. Jag vill till Hudiksvall, relaxa lite.

Jag vill ha sommar nu, så jag kan få jobba och släppa skolan ett tag. Få lite rutin i livet. För nu är man ledig hux flux typ. Promenad med Lisa ikväll, sedan blir det deep talk med Sandra tror jag, ser om hon har några news till mig :)

Haha, imorgon är jag med i en tidning som heter Extra, en tidning som är för hela Östergötland. Jag, Lisa och Carolina satt och åt lunch på Fräcka Fröken då en kille kom och fråga lite frågor och knäppte en massa kort, hoppas det inte är värsta stora bilden.

1 kommentar:

Anonym sa...

du tar väll med tinigen hem ??