fredag 2 maj 2008

Hudik

Ja, nu har jag varit hemma i två dygn, känns som jag vart hemma ett bra tag faktiskt. Valborg var väldigt lyckat, men tyvärr så har man ju några minnesluckor, kanske lite för många! haha.

Ikväll får vi se vad som händer, hade hoppas på en filmkväll med alla tjejerna, men det går inte så bra att få ihop alla, nån ska vara barnvakt, en saknar bil osv. Men imorgon blir det utgång iaf!

Imorgon kommer Lotta & Emelinda och hälsar på, Emelinda har fyllt två nu, ojojoj vad snabbt tiden går.. har känt den tjejen sen hon var sex veckor, sötare unge finns inte :)

Om 3 veckor fyller jag 20. Ska man vara glad för det? jag vill inte bli gammal.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gammal haha. jag är gammal lina. mycket mycket gammal

MariaS sa...

nej, inget vidare att tiden bara springer iväg. Vi kommer bli gammal och grå snabbare än vi tror. Vi får försöka göra det bästa av situationen!