torsdag 30 juni 2011











Haha, jag har börjat smågilla området där jag bor lite grann. Hat-älskar det nästan skulle man kunna säga :) Det är mycket utlänningar här och alla är så trevliga. Jag känner mig verkligen som en outsider, blonda långa tjejer finns det inte gott om här inte.


Detta resulterar ju i att alla uppmärksammar ju mig också. Jag var precis på väg ner till tvättstugan, då möter jag en mörk kille som är supertrevlig. Han hälsar och han frågar om han får bjuda mig på fika någon dag. Tydligen brukar dom dansa salsa och spela på sådana stora trummor. Han frågar iaf om mitt nummer och jag kan ju verkligen inte säga nej, haha. Detta är 2:a gången jag ger ut mitt nummer. Även att några grabbar ropade på mig då jag var ute och planterade blommor. Tydligen tyckte dom att jag behövde hjälp med det, för den ena kille kom och plingade på sedan. Haha, tänk om ändå svenska grabbar och tjejer kunde vara lite mer frammåt. Vad roligt allt hade kunnat vara, och vad många fler människor man hade känt :)

Inga kommentarer: