tisdag 28 juni 2011

Arbetsmyra

Känns som jag inte gör annat än att jobba, laga mat och sova. Hinner inte titta på tv ens längre. Både igår och idag så jobbade jag över till halvsju. När man väl kommer hem ska man ställa sig och fixa mat eftersom man absolut måste ha med sig en matlåda på jobbet då vi inte har nära till någon affär eller restaurang. Idag gick jag iofs till Statoil och köpte youghurt och hårdbröd. Det tog typ 50 min och eftersom vi bara har 45 min lunch så blir det lite stressigt...

Det lär även bli övertid imorgon, förhoppningsvis inte lika länge som idag och igår bara. Positivit är ju att flex-kontot fylls på så snart lär jag ha jobbat in 3-4 lediga dagar totalt! Nu längtar jag till helgen redan, jag hoppas innerligt att det inte blir nå jobb bara för jag vill ligga på stranden och sola! Hoppas på fin väder!

Inga kommentarer: