måndag 14 februari 2011

Hjärtar er

Idag är alla hjärtans dag och jag vill bara skicka en bamsekram till alla mina underbara vänner :)
Maria, Hanna, Julia, Malin, Marre, Carro, Lisa, Johanna, Anna, Sandra och min allra bästa syster Lovisa. Ni är bäst!!

Vilken kyla vi kommer att ha denna vecka, inte kul. Jag saknar vintrarna i Norrköping för där va det alltid lite varmare. På fredag, lördag och söndag ska det var -26 grader i Sundsvall tidigt på morgonen, usch usch usch, inte OK!!! Idag var det "bara" -17 när jag slutade jobbet så jag ska väl vara glad för det då, haha.

Denna helg har varit såå himla kul, tror jag aldrig skrattat så mycket som vi gjort! Bästa Julia var ju hemma med oss och då är det ju alltid kul! Nu har jag precis duschat, råkade visst somna i soffan vid sju och sov till nio, haha.. får se om det går att somna sen..

1 kommentar:

Carolina sa...

Glad alla Hjärtans dag du med<3 lite i efterskott:)!!