onsdag 17 september 2008

Om jag ändå hade en tidsmaskin...

Jag vill spola tillbaka till Midsommar, underbar kväll och bara början på den underbara sommaren!

Klockan är snart fem och jag sitter i biblioteket på skolan, själv. Känner mig duktig som sitter här med min dator. För det ser ju ut som att jag pluggar, men egentligen sitter jag på Facebook och "snor" Internet så jag kan ladda hem Sex and the City filmen, haha.. Får internet om nån vecka hoppas jag..

Lägenheten blir mer och mer hemtrevlig, i måndags kom min säng och tv.. sen på fredag får vår soffa som vi köpte idag! Ett riktigt kap blev det. Jaha, vad blir det för middag idag då tro? Känner att jag borde börja planera vad jag ska äta under hela veckan (Shit låter som mamma Susanna nu, hon har alltid matlista för veckan) haha. Med lite framförhållning så går allt mycket smidigare :)

Näe, idag ska jag vara duktig och träna Pilates! Tjohej!

Inga kommentarer: