fredag 12 september 2008

Ja, då är man hemma i Hudik igen, känns inte som jag har flyttat härifrån ännu efter sommaren.. men alltid lika skönt att komma hem till flickrummet :) Flytten till den nya lägenheten i Norrköping gick skitbra! Lisa & Sandra är två underbara flickor och det går än så länge bra att bo med dom, haha. Peppar, peppar ta i trä. På måndag får jag äntligen min säng från IKEA.. har sovit på en madrass som är cirka 3 (!!!) cm "tjock" nu i två veckor.. Tror även min plattv kommer också.. :) Inflyttningsfest den 27 sep, kom ni som kan !!

Just nu håller jag på att ladda ner nya gossipgirl avsnitt, har saknat den serien!!

Imorrn ska jag på begravning.. får se hur det går.. men det behövs nog för att man ska kunna gå vidare helt..Näe, nu är ett avsnitt klart, ska se det och drömma mig bort för en stund...

Night Night

Inga kommentarer: