tisdag 6 september 2011

Jag har inte haft någon lust alls till att blogga den senaste månaden, tråkigt jag vet. Det har inte hänt så mkt, jag har fått fast jobb vilket är otroligt roligt så nu letar jag lägenhet för fullt:) La in ett bud på en men den gick upp totalt 245 000 (!!!) så nja, jag la mig rätt så snabbt.

Får se om jag återfår lusten efter resan, ja på torsdag bär det nämligen av till KRETA med dom allra bästa, Maria Julia & Hanna. Så underbart skönt ska det bli med en utomlandsresa.

Ha de gott allesammans!

3 kommentarer:

Maria sa...

Men HALLÅ! Dåligt med inlägg i den här bloggen tycker jag!! PUSS!

Anonym sa...

Вы занимаетесь сео на своем блоге? Я хочу предпринимать, однако не знаю с чего начать… Я ваш сайт легко в поиске нашел, а моего блога там способный и нету даже :( [url=http://profvesti.ru/map.html]бесплатные строительные порталы[/url]

Anonym sa...

Exact moment payment lending products are generally a sort of cash advance loans available on a 30
days phase throughout disaster events. People don’t will need that proof of situations’ urgent,
niether they desire surety, credit ranking or
other stuff. Chances are you'll plan a vacation, a few vital purchases or perhaps go over your company costs – Comparable working day fitting up personal loans will let you in any occasions. Today these funds can be purchased on the internet.

Here is my website; pożyczki pozabankowe