torsdag 24 mars 2011

Saker som jag förut ville ha men som jag nu har köpt och saker som jag fortfarande vill ha!

Dessa shortsen har jag spanat på ett bra tag, men jag har tyckt att de har varit lite för tidigt att köpa shorts. Igår fick jag ett ryck så jag åkte till Birsta efter jobbet och köpte dom, jag kommer ändå inte hitta några som är bättre (förhoppningsvis!)

Jag har letat efter en klocka som jag kan ha både till vardags och till fest och denna hittade jag på Ur&Penn för ett tag sen och blev kär. Den kostar egentligen 998 kr, men var nedsatt till 400, kap!
Så det blev Birsta idag igen på lunchen för att inhandla den.

Jag dog typ när jag såg dom här på Scorett! Så himla snygga, men dock på tok för höga för mig. Tror dom var cirka 13-14 cm klack, synd..

Dessa sandaler hittade jag också på Scorett, fanns i många olika färger och kostade endast 299. Kan nog bli ett par sånna om ett tag :)

Denna söta BH hittade jag inne på Lindex. Fanns inte min storlek tyvärr :( Jag har problem att hitta fina bh:ar. Jag vill ha som modellen ovan, nästan så att tyget går ner lite mer, så att det nästan är som en korsett fast ändå inte. Tycker affärerna har jättedåligt utbud på sånna faktiskt, lite tråkigt.. Jag har massa ideer, prickiga, randiga, blommiga, massa färgglada. Tänk så snyggt att ha en transparent tröja och en sådan bh under.

Imorgon tar jag bilen till Hudik direkt efter jobbet, gud så roligt vi ska ha denna helg. Julia, Stina och Lovisa är hemma! Hanna också såklart, men hon och jag är ju alltid hemma :)

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag har en EXAKT lika klocka :D

L.Toft sa...

Hehe ja jag är inte förvånad över det faktiskt :)
Vi har bra smak vi!