torsdag 8 juli 2010

Tiden rusar iväg

Snart har jag jobbat i fyra veckor, känns som jag nyss började. Men det går bra iaf :)

Annars är allt kanon, hade efterfest i poolen i tisdags vilket var mycket skoj, dock var vattnet lite kallt...Igår var vi på stranden hela dagen då jag fick ledigt.. Sitter just nu på jobbet och har väldigt lite att göra, ute skiner solen och ser även vattnet härifrån så jag blir lite badsugen.

I helgen ska vi på Borka Brygga och lyssna på Engmans kapell. Ska bli superkul, så ska vi sova i min mosters båt som står precis där och åka ut med dom till Sörön när dom kommer från Stockholm klockan sex på morgonen :) Då ska vi bada och sola hela dagen sen in till stan för fest på kvällen såklart.

Nu är det snart lunch, verkar som vi åker in till hudik och äter, får se vart de blir, jag är iaf superhungrig. Hoppas ni alla har det bra i sommarvärmen!

1 kommentar:

Anna sa...

Kul o läsa blogg gumman! Saknar dig! PUSS