lördag 14 februari 2009

SOL+LÖRDAG+LINA = THE PERFECT DAY


Idag är jag strålande glad.. vaknade upp av att solen skiner uppe i det blå.. Inget gör mig så glad som solen ibland.. speciellt när jag som minst anar att den ska visa sig :)

Var ju bara tvungen att ta en morgonpromenad (klockan ett) med Lisa för att njuta... Klockan är nu två och jag sitter vid mitt skrivbord som jag äntligen fått och funderar på vad jag ska hitta på på denna underbara dag. Sandra har praktik idag, hon borde komma hem om en timme typ, kanske dags för en fotosession igen snart? Vad tror du om ljuset idag Sassa? :)

Just ja, höll på att glömma. Idag är det Alla Hjärtans Dag.. (Bilden på hjärtat ovan är dedikerad till Sandra som läser sjuksköterska) Önskar jag kunde ha alla mina vänner runt om mig och fira kärleken mellan oss, för visst finns det kärlek utan killar.. Det är den kärleken som är den bästa av dom alla!!


Ha en underbar Alla Hjärtans Dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

okej,för jag är lute sugen på att gå det tror jag :)
men matte lät väl inte jättekul, vad för matte är det då?

Jag bor i Oskarshamn nu, men jag är inställd på att flytta nu efter gymnasiet ändå.

Anonym sa...

Hej! Okej.. ja under första året så är det tre mattekurser. Sen under andra året är det 1 riktigt mattekurs sen några kurser som är lite speciell matte. Lite svårt att förklara. Men om du inte tycker det är supersvårt så klarar du det lätt :)

Anonym sa...

Hej gumman! Roligt att du är het på bloggandet igen, me like! Kanske jag också ska ta mig i kragen?
Puss! en hemlig beundrare. Mitt namn rimmar på udden!

Anonym sa...

Haha, ja jag tycker verkligen att du ska ta dig på bloggandet igen udden :)