torsdag 23 oktober 2008

Har nu varit hemma i Hudik i en vecka. Träffade vännerna som fortfarande är kvar där.. inte många nu.. Hanna är i Östersund, Maria i Stockholm, Mimmi i Uppsala och Mari i Gävle. Bara Malin och Julia som är Hudik trogen :) Det var skönt att vara hemma och koppla av, dock lite för lång visit kanske, blev lite rastlös.. Mor och far ska äntligen ta över mitt flickrum så jag får deras rum nu :) Var på IKEA och shoppade lite grejer så det ska nog blir fint. Målade kläkammaren när jag var bakis (?). Vet inte riktigt var jag fick orken ifrån.

Det har blivit en målarstuga hemma hos oss nu. Sandra målar för fullt och suget smittar av sig på mig. Ska ner på stan och köpa en canvass tavla nu så jag kan sätta igång.. Det blir som ett beroende och man vill inte sluta måla : )

Ciao Ciao

1 kommentar:

L.Toft sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.