tisdag 26 augusti 2008

Var ska man börja?


Var väldigt länge sen jag skrev och mycket har hänt, både roliga och tråkiga saker. Sommaren gick som vanligt väldigt snabbt, jobbet på Ericsson var en dröm, haha! Igår började jag skolan. Fan, jag vill inte.. är redan skolless efter 4 föreläsningar, men jag antar att jag vänjer mig. Skönt med en mjukstart iaf. Turkiet var som vanligt väldigt skoj, tyvärr så hände en grej hemma i Sverige när jag var där, så kunde inte riktigt släppa allt och slappna av..


Mycket att göra denna vecka, blir flytt på måndag, så måste packa ihop allting och städa ur rummet. Kan inte någon snäll komma och hjälpa mig! Jag har ingen ork.. klockan är nu 12.20 och jag vaknade för 20 minuter sen, haha. SLÖ. Men det var nog bra att ta igen alla timmar jag inte kunnat sova på 1,5 vecka.. :(


Inga kommentarer: