måndag 3 september 2007

Norrköping


Har nu börjat vänja mig vid att vara student, bo och laga mat själv :) Visst är det jobbigt ibland, men de är väldigt kul också, hehe! Helgen var underbar, Malin hälsade på, och som vanligt är de alltid kul när vi är med varann ! Längtar jättemycket tills på onsdag, ska på kalasmottagningen i Linköping, the sounds spelar och en massa studenter !! På fredag åker jag hem till Glada Hudik, ska bli kul att träffa alla :)

Idag hade jag bara skola 4 timmar, så de va skönt, fast iofs har jag tre timmar imorrn, ännu bättre :) Tänkte vara lite seriös och laga riktigt mat för en gång skull idag, haha.. får se vad som blir på menyn! Ska ut och gå också, tänkte jag.. måste börja motionera igen, har blivit snålt med det på sistone..

Nu ska jag till Hemköp och handla!


Inga kommentarer: